Umów się na spotkanie online

Aktualności

OfertaTłumikiPromocje

Mini martwi się zbyt kobiecym wizerunkiem?

04.07.2014
Mini nie produkuje aut dla wszystkich. Klienci tej marki są dość specyficzni. Lubią się wyróżniać z tłumu, a wysokie ceny nie stanowią dla nich znaczącej wady.

W Europie pojazdy Mini sprzedają się nieźle. Do salonów przychodzą zarówno kobiety jak i mężczyźni. W Chinach natomiast jest zupełnie inaczej. 80 procent klientów Mini stanowią tam przedstawicielki płci pięknej.

Dealerzy marki nie ukrywają, że woleliby, aby Mini nie było postrzegane jako typowo kobiece auto gdyż jest to niekorzystne marketingowo. Tym bardziej, że w ofercie nie brakuje ostrzejszych i męskich propozycji jak np. Cooper JCW.

Najwyraźniej jednak azjatyckie gusta różnią się od Europejskich. Widocznie tamtejsi mężczyźni wolą poważniejsze i większe auta. Nie wydaje się, żeby Mini było w stanie rozwiązać ten problem.

źródło: v10.pl

design by GreenMouse

Copyright © 2017 slusarczyk-auto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.