Umów się na spotkanie online

Aktualności

OfertaTłumikiPromocje

Wtrysk LPG w fazie ciekłej - bezpieczeństwo Twojego silnika!

04.04.2016

Wielu właścicieli nowoczesnych samochodów ma obawy przed zamontowaniem instalacji LPG w swoich pojazdach. Często boją się, że uszkodzi im silnik.

My jednak mamy na to rozwiązanie!

Jest to: Instalacja V generacji Vialle Liquid SI - wtrysk LPG w fazie ciekłej!

Jak ona działa? 

W tej nowej technologii gaz płynny nie jest odparowywany, lecz tłoczony w fazie ciekłej przez pompę znajdującą się w zbiorniku LPG do wtryskiwaczy zamontowanych w kolektorze dolotowym silnika. Efekt chłodzący rozprężanego gazu daje wyższy stopień napełnienia cylindrów, a co za tym idzie - wzrost mocy silnika. Praca wtryskiwaczy LPG jest nadzorowana przez sterownik benzynowy (sterownik LPG pełni rolę pośrednika), dzięki czemu silnik na benzynie i LPG pracuje tak samo.

Mało tego, rozprężanie się gazu w kanale dolotowym ma istotny wpływ na trwałość zaworów, gdyż są one bezpośrednio schładzane, a zawarte w paliwie gazowym frakcje olejowe  - dostają się do cylindrów, gdzie po spaleniu tworzą związki ochronne osadzające się bezpośrednio na powierzchni grzybków zaworów i gniazd (w instalacjach w fazie lotnej frakcje te odkładają sie w postaci mazutu w reduktorze i wtryskiwaczach, co zmniejszało trwałość tych komponentów).

Kilka ważnych aspektów dotyczących LiquidSi:

- brak spadku mocy silnika przy zasilaniu LPG, a czasem nawet jej wzrost

- bezpieczna eksploatacja - również w silnikach z wrażliwymi gniazdami zaworowymi stosowanymi np. w Fordach czy markach japońskich. Nie wymaga stosowania lubryfikacji, której działanie jest dyskusyjne.

- niska emisja zanieczyszczeń w spalinach – instalacja sprawdza się w prawie każdym silniku z pośrednim wtryskiem benzyny, również spełniającym normę Euro 5

- nie ingeruje w układ chłodzenia auta – nawet czujnik temperatury silnika jest montowany bezinwazyjnie

- nie jest wrażliwa na czynniki zewnętrzne takie jak temperatura, wilgotność, ciśnienie

- bardzo szybko przełącza się na zasilanie gazowe – w większości temperatur, nawet ujemnych, czas ten wynosi około 50 sekund od uruchomienia silnika (potrzebny na wykonanie testu pompy)

- sprawniejsze spalanie mieszanki ze względu na lepsze napełnienie cylindrów, jest też dużo bardziej efektywne niż w przypadku „sekwencji”. Pompa gazu w układzie LiquidSi utrzymuje stałe ciśnienie i zapewnia liniową charakterystykę pracy wtrysków.

- zmodyfikowane i ustandaryzowane komponenty, wykonane w nowej technologii, obniżają dotychczasową cenę montażu i ewentualnych napraw - Trwałość na poziomie zasilania benzynowego

- nowoczesna technologia pozwala uzyskać wysoką wydajność instalacji

- łatwa eksploatacja – w codziennym użytkowaniu różnicą jest tylko cena tankowanego paliwa

- niskie koszty eksploatacji – oprócz korzyści płynących z tankowania tańszego paliwa, również okresowa obsługa tej instalacji jest niższa od starszych rozwiązań wtrysku w fazie lotnej.

 
Więcej informacji znajdą Państwo tutaj:
 
http://slusarczyk-auto.pl/oferta/instalacje-lpg/instalacje-v-generacji-liquidsi
 
lub bezpośrednio u naszych Doradców Serwisowych: 14 626 10 26 
 

design by GreenMouse

Copyright © 2017 slusarczyk-auto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.