Umów się na spotkanie online

Instalacje LPG

OfertaTłumikiPromocje

Instalacje LPG

W czasach szalejących cen paliw, kierowcy szukają oszczędności. Jest to zjawisko jak najbardziej zrozumiałe. Jednym z najlepszych sposobów ograniczenia kosztów eksploatacji samochodu jest montaż instalacji zasilania alternatywnego gazem LPG.

LPG – czy są powody do niepokoju?

Zdecydowanie nie! Podczas rozmów z Klientami, często słyszymy pytania o trwałość silnika i zasłyszane przez historie o "sąsiadach" lub "kolegach", którzy "mieli gaz" w samochodzie i cały czas problemy. Faktycznie, pierwsze instalacje były niedoskonałe i potrafiły kierowcom spowodować przykre niespodzianki. Obecnie produkowane instalacje gazowe są dostosowane do potrzeb współczesnych samochodów, ale nie oznacza to, że instalatorzy mają łatwiej. Wręcz przeciwnie! Nowoczesne instalacje LPG zarządzane są przez skomplikowane sterowniki, muszą być w pełni zintegrowane z samochodem i jego elektroniką, a na koniec – niezwykle precyzyjnie skalibrowane. I tu do głosu dochodzą wiedza i fachowość instalatorów.

Jaka instalacja do mojego samochodu?

Większość samochodów benzynowych (co ciekawe – również część z silnikami diesla) może zostać przystosowana do zasilania LPG. Większość, ale nie wszystkie. Warunkiem determinującym montaż, jest sposób dostarczania benzyny do cylindrów silnika. Jeśli chcesz się dowiedzieć czy Twój samochód można wyposażyć w instalację gazową – skontaktuj się z nami. Nasi specjaliści odpowiedzą na nurtujące Cię pytania i prawidłowo dobiorą instalację do samochodu.

Dobór instalacji? Co to jest?

Na rynku można znaleźć kilkadziesiąt typów instalacji różnych producentów. Nie każda nadaje się do zamontowania w każdym samochodzie. U nas komponujemy urządzenia Klientowi z uwzględnieniem jego potrzeb. Bierzemy pod uwagę sposób eksploatacji samochodu, jego zaawansowanie techniczne, planowane przebiegi. Dzięki temu wiemy, że nie zawsze jest potrzeba montażu najbardziej zaawansowanej (i jednocześnie najdroższej) instalacji, gdyż kierowca nigdy nie wykorzysta jej potencjału. Wiemy również, że pewne typy silników są niezwykle wymagajace i nie tolerują półśrodków. Oznacza to wówczas konieczność stosowania komponentów z najwyższej półki.

Jakość montażu – klucz do sukcesu.

Przez lata pracy przy instalacjach LPG, widzieliśmy już chyba wszystko: montaż "typu tornado", zbiorniki osadzane na piankach montażowych, pocięte obudowy silników, uszkodzone kolektory i wiele innych "ciekawych" przypadków. Wiemy, że nawet najlepsze komponenty nie będą pracować właściwie jeśli zostaną błędnie zamontowane. My w naszych realizacjach stosujemy zawsze podzespoły wysokiej jakości i dokładamy wszelkich starań, by instalacja była jak najmniej widoczna. U nas samochód jest zawsze sprawdzany przed montażem instalacji pod kątem pracy układów elektroniki sterowania, zasilania, zapłonowego i paliwowego. Klient i my musimy mieć pewność, że stan samochodu umożliwi prawidłowe działanie układu zasilania LPG. Oczywistym dla nas jest dochowanie wszelkich procedur przy pracy wymaganych przez prawo. Montaż trwa do 2 dni w przypadku samochodu 4-ro cylindrowego. Czemu tak długo? Od Klientów słyszymy, że w jakimś warsztacie powiedzieli im 4 godziny a w jeszcze innym, że maksymalnie 6... Faktycznie da się "wrzucić" do samochodu w tym czasie instalację i może nawet silnik pozwoli się uruchomić. Ale z profesjonalizmem i wysoką jakością nie będzie miało to nic wspólnego.

Poniżej przykład zamontowanej instalacji lpg w naszym serwisie:

 

Hamownia podwoziowa – najdokładniejsza kalibracja.

Poprawny montaż urządzeń daje podstawę do wykonania strojenia układu. Hamownia podwoziowa jest najlepszym narzędziem umożliwiającym przeprowadzenie precyzyjnej kalibracji instalacji LPG. Właśnie w momencie regulacji pojawiają się realne zagrożenia dla trwałości silnika. Jeśli instalacja nie zostanie prawidłowo dostrojona, z uwzględnieniem różnych obciążeń, dla pełnego zakresu obrotów, w warunkach laboratoryjnie powtarzalnych – nigdy nie ma pewności, czy skład mieszanki jest właściwy, czy kontrolujemy temperaturę w komorze spalania, jaka jest moc. Nasz Klient otrzymuje wydruk z efektami naszej pracy – parametry silnika na benzynie, na gazie oraz AFR. Jest to potwierdzenie prawidłowości działania samochodu po montażu instalacji. Nie ma sytuacji: "Ma Pan zrobione, wszystko super, pojeździłem, czuję że jest dobrze". U nas jest na to dowód. Taki dowód zapewnia hamownia. Dlaczego inni nie wykorzystują tak przydatnego urządzenia do kalibracji? Odpowiedź jest prosta: nie mają hamowni...

Gwarantujemy najwyższą jakość usług.

Cennik:

Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej:

 - Samochód 4 cylindrowy – od 2280 zł brutto

 - Samochód 5 i 6 cylindrowy – od 2980 zł brutto

 - Samochód 8 cylindrowy – od 4380 zł brutto

Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie ciekłej (Vialle - moc do 140 kW):

 - Samochód 4 cylindrowy – od 4950 zł brutto

 - Samochód 5 i 6 cylindrowy – od 6380 zł brutto

 - Samochód 8 cylindrowy – od 7250 zł brutto

Opcje płatne dodatkowo:

- Kalibracja na hamowni podwoziowej – od 250 zł brutto

- Zawór tankowania pod klapką wlewu paliwa – 100 zł brutto

- Emulator wskazań paliwa (wymagany dla niektórych samochodów) – 100 do 500 zł brutto

 

Więcej informacji udzielą nasi doradcy serwisowi
tel. 14 626 10 26

design by GreenMouse

Copyright © 2017 slusarczyk-auto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.