Umów się na spotkanie online

O nas

OfertaTłumikiPromocje

Informacje o firmie "Ślusarczyk".

Firma Ślusarczyk Auto działa na rynku od 2000 roku. Serwisowanie samochodów jest nasza pasją. Nasze zaangażowanie staramy się przekazać Klientom. Dążymy do tego by odwiedzali nas z przyjemnoscią. By zaspokoić rosnące oczekiwania naszych Gości, nieustannie poszerzamy ofertę usług, inwestujemy w sprzęt i szkolimy personel. Dzięki temu jesteśmy w stanie obsłużyć samochody od A do Z. Klient który do nas trafi, nie musi martwić się o zakres usług - jesteśmy w stanie z jego pojazdem zrobic dosłownie wszystko.

Ciągły rozwój firmy został dostrzeżony przez koncerny samochodowe takie jak BMW, Ford i Volkswagen. Zostaliśmy partnerami tych marek w programach serwisowych "Partnerstwo dla jakości" (BMW), NORA (Volkswagen) oraz Ford Partner Club (Ford). Dzięki tej współpracy, samochody naszych Gości zawsze są obsługiwane na odpowiednim poziomie.

Wiedza i znajomość rynku pozwala oferować naszym Klientom optymalne rozwiązania: oryginalne części oraz zamienniki najwyższej jakości. My wiemy w jakiej sytuacji możemy zastosować część alternatywną, a kiedy musi być użyty oryginał. Dzięki temu nasi Klienci mogą utrzymać koszty obsługi na rozsądnym poziomie.

Jesteśmy Centrum Hamulcowym ATE, marki specjalizującej się w projektowaniu i produkcji układów bezpieczeństwa. Jej produkty można znaleźć w większości samochodów poruszających się po europejskich drogach. Nadanie certyfikatu przez ATE, potwierdza że w naszej firmie układy hamulcowe obsługiwane są na najwyższym poziomie, zgodnym z wytycznymi producenta samochodu.

Dysponujemy własną hurtownią układów wydechowych, hamownią podwoziową i pomocą drogową. Jesteśmy największym w regionie niezależnym serwisem samochodowym. Zakres naszych usług, daleko wykracza poza standardy przyjęte w warsztatach. Zapraszamy!

 

Serwis przyjazny kobietom

Sprawdź naszą ofertę!

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta

POLITYKA JAKOŚCI

Firma Handlowo Usługowa „ŚLUSARCZYK" przyjęła do realizacji politykę jakości zgodną z zasadami określonymi w normie ISO 9001: 2008

Polityka jakości jest związana z ciągłym doskonaleniem jakości w zakresie m. in:

Cele te wyrażone są poprzez wizję i misję firmy:

Usługi naszej firmy są świadczone z pełną odpowiedzialnością i pasją. Ciągły rozwój i szkolenia naszych pracowników pozwalają nam na wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, tak by spełnić wszelkie oczekiwania klientów. Naszym atutem jest wysoka jakość świadczonych usług w połączeniu z konkurencyjnymi cenami. Wiemy jak cenny jest czas, dlatego tak ważna jest organizacja pracy i odpowiedzialność za to, co robimy. Właściwe wykorzystanie potencjału naszych pracowników pozwala na wykonywanie usług na bardzo wysokim poziomie i na czas. Dbamy o bezpieczeństwo klientów. Znajomość ich potrzeb i oczekiwań pozwala nam na ciągłe doskonalenie naszej oferty.

Aby wymienione cele osiągnąć, kierujemy się następującymi zasadami postępowania:

 

REGULAMIN PRACY SERWISU

Ogólne warunki wykonywania usług.

  1. Usługi są wykonywane z zachowaniem procedur producenta pojazdu.
  2. Wykonanie treści zlecenia obejmuje diagnozowania stanu oraz wymianę części lub podzespołu.
  3. W przypadku drogich podzespołów przekraczających kwotę 1000 zł netto, uważanych za skutek lub przyczynę powstania zgłoszonej do usunięcia usterki, firma konsultuje wydatek z klientem.
  4. Samochód po naprawie jest kontrolowany i sprawdzany podczas jazdy testowej w zakresie wykonywanej usługi.
  5. Serwis udziela gwarancji na okres jednego roku od daty wykonania usługi. Oddanie pojazdu do serwisu jest równoznaczne z przyjęciem i akceptacją warunków gwarancji.
  6. W przypadku dostarczenia części przez klienta, powyższa gwarancja dotyczy wyłącznie poprawności procedur serwisowych.
  7. Wszystkie usługi wykonywane są w granicach obowiązującego prawa w szczególności: Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 września 2009 w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (73 str.), Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 10 lutego 2006 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005 Dz. U. Nr 201, poz. 1666 w sprawie stosowanie części używanych.
  8. Niezależnie od gwarancji przysługuje klientowi rękojmia (1 rok) bądź roszczenie z tytułu niezgodności towaru z umową zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (2 lata).
  9. W przypadku nie wyrażenia zgody na zachowanie procedur serwisowych, automatycznie zostaje wyłączona gwarancja i rękojmia zgodnie ze stosownymi przepisami prawa w tym zakresie.
  10. Pomiar mocy silnika na hamowni podwoziowej oraz chiptuning wykonujemy wyłącznie na życzenie i odpowiedzialność Zleceniodawcy. Klient nie może dochodzić żadnych roszczeń z tytułu ewentualnie zaistniałych szkód podczas dokonywania powyższych czynności bądź będących ich następstwem.
  11. Podczas prania tapicerki samochodowej – myjnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku zawilgocenia, co jest naturalnym zjawiskiem w procesie prania.

W przypadku braku akceptacji na obowiązujący w firmie regulamin pracy, umieszcza się odpowiednią notatkę na zleceniu naprawy, co do braku akceptacji poszczególnych punktów regulaminu bądź informację o braku zgody na czynności serwisowe celem dostosowania pojazdu do stanu zgodnego z obowiązującym prawem dla układów lub podzespołów niesprawnych zgłoszonych lub zauważonych podczas naprawy.

design by GreenMouse

Copyright © 2017 slusarczyk-auto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.