Aktualności
Nowy Peugeot 508

Patrząc na Peugeota 508 po liftingu, zwracamy uwagę przede wszystkim na zmieniony przód z mniejszą osłoną chłodnicy i większymi reflektorami, zachodzącymi na boki. W kabinie, na konsoli środkowej, pojawił się nowy siedmiocalowy ekran dotykowy, a na listę wyposażenia trafiły m.in. wyświetlacz przezierny, czujniki martwego pola i kamera cofania. Peugeota 508 można też zamówić z reflektorami przednimi w technologii FullLED (światła do jazdy dziennej, mijania, drogowe, przeciwmgielne i kierunkowskazy).
Zawieszenie Peugeota 508 to nadal kolumny MacPhersona (w mocniejszych wersjach podwójne wahacze) z przodu i układ wielowahaczowy z tyłu. Pod maskę trafi nowy silnik 1.6 THP o mocy 165 KM, który zastąpi starszą wersję tego motoru. Pojawi się też dwie nowe odmiany wysokoprężnej jednostki 2.0 HDi o mocy 140 i 180 KM.
Peugeot 508 jest na razie dostępny jako sedan i kombi, nazywane SW. Hybryda z napędem wszystkie koła - 508 RXH - też przeszła modernizację, ale nie ma jej jeszcze w polskiej ofercie.
Źródło: Motofakty.pl