Firma Handlowo Usługowa „ŚLUSARCZYK" realizuje politykę jakości zgodną z zasadami określonymi w normie ISO 9001:2008
Polityka jakości związana jest z ciągłym doskonaleniem jakości w zakresie m.in:
-
usług serwisowych i napraw pojazdów;
-
kontroli i ustawiania geometrii kół;
-
wykonywaniu dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów;
-
obsługi układów klimatyzacji samochodowych;
-
pomiarów parametrów silników z wykorzystaniem hamowni podwoziowej;
-
sprzedaży i montażu układów wydechowych.
MISJA Naszej Firmy brzmi:
Wierzymy, że dzięki pasji i zaangażowaniu całego zespołu, świadczymy usługi najwyższej jakości.
WARTOŚCI, którymi kierujemy się na co dzień w nasze pracy:
-
Profesjonalizm i odpowiedzialność: za klienta, za pracownika, za dane słowo i za nasz wpływ na środowisko;
-
Jasne zasady – dla pracownika (standardy i procedury) i dla klienta (jakość i proces obsługi ZAWSZE taki sam);
-
Rozwój - poszerzanie swojej wiedzy i dążenie do sukcesu;
-
Satysfakcja – naszego zespołu (z pracy, którą wykonuje) i klientów (z jakości naszych usług).
WIZJA, czyli do czego dążymy:
-
Droga rozwoju Grupy Ślusarczyk opierać się będzie na schematach, procesach i ciągłym doskonaleniu.
-
Sieć naszych serwisów jako wzór do naśladowania poprzez powielanie modelu biznesowego
-
Każdy pracownik i klient naszej firmy czerpie satysfakcje z tego, że jest częścią Grupy Ślusarczyk.